גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

אריק אבר ופדרו גראס דאבל פיצ'ר פסנתר מיוחד

ארכיון תאריך: 23 פברואר 2019

משך: שעה וחצי

פדרו גראס ורועי לאוטרבך, אריק אבר ותומר בר
 
פדרו גראס במופע אינטימי ומרגש עם הפסנתרן רועי לאוטרבך. במופע יבצע פדרו גראס שירים מאלבומו הראשון "חצי סוגריים" בעיבודים חדשים, לצד שירים חדשים בביצועים אקוסטיים בליווי פסנתר.  פדרו גראס (עמית אולמן) הוא מוזיקאי, שחקן ומשורר, מחלוצי השירה המדוברת (ספוקן וורד) בישראל. הוא הכותב הראשי והבמאי של הצגת הפולחן "העיר הזאת", חבר בשלישיית הראפ "ויקטור ג'קסון", וכן כותב, במאי ושחקן בתיאטרון "האינקובטור", יוזם וממייסדי "פואטרי סלאם ישראל".
 
רועי לאוטרבך פסנתרן, מעבד ומלחין. רועי הוא בוגר האקדמיה למוזיקה בירושלים בביצוע קלאסי המפליא לשלב בנגינתו הוירטואזית סגנונות מעולמות שונים, מהפופ לג'אז, מוזיקת עולם ורוק מתקדם. במקביל לעבודה עם פדרו-גראס, רועי עובד בימים אלו ממש על אלבום אינסטרומנטלי עם ההרכב שלו - Brio.
 
אריק אבר ותומר בר במופע קונספט מולטי-דיספלנרי על המוות והחיים נוכח המוות. המופע מבוסס על טקסטים של אריק אבר מהשנתיים וחצי האחרונות לצד טקסטים נבחרים של משוררים אחרים שמתמודדים עם סוף החיים מזוויות של התעלמות, חרדה, בריחה ועד נסיונות השלמה.
המופע מורכב כפאזל של שירים מולחנים, ספוקן וורד ושירים מוקראים.
 
אריק אבר משורר, אמן ספוקן-וורד, ממייסדי פואטרי סלאם ישראל ומנהלו האמנותי. הוציא את אלבום הבכורה שלו השנה. תומר בר מלחין, כותב, מעבד, פסנתרן וזמר. הקליט 5 אלבומים מקוריים ומגוונים, ושיתף פעולה עם מיטב המוסיקאים בארץ.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter