גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

הקסם של בואנה ויסטה - Pasion de Buena Vista

ארכיון תאריך: 21 דצמבר 2017 - 26 דצמבר 2017

משך: שעתיים, כולל הפסקה

פתיחת דלתות בהאנגר 11 כשעה לפני תחילת המופע.

אחרי 600 הופעות, ומעל 600 אלף צופים ברחבי הגלובוס, המופע המרהיב מגיע לארץ לראשונה לספק לקהל הישראלי את החוויה הקובנית המושלמת. מופע גרנדיוזי קצבי שכולו אהבה למוזיקה הקובנית עם כל הלהיטים הגדולים בשילוב יוצא דופן של זמרים ורקדנים בתלבושות מרהיבות La Pasion de Buena Vista הוא מופע במה ייחודי ומרהיב שמוביל את הקהל ברחבי האי הקריבי דרך כל הלהיטים הגדולים של קובה: ״ בסמה מוצ׳ ו״, La Vida es un Carnaval ועוד. ה Buena Vista Band, הלהקה המוכשרת של המופע כוללת לא פחות מ 11 מוזיקאים מיומנים ומוכשרים בניצוחו של הבמאי המוסיקלי המפורסם רמון פואבלה. את המופע מלהיטים להקת הרקדנים ולא פחות מ 150 תלבושות מרהיבות שלצד תפאורה מרשימה והפקה מוזיקלית סוחפת הופכים את המופע לחוויה של פעם בחיים.

חמושים במרקס וקלאוות, סולני ההרכב יחד עם נבחרת זמרי ליווי מוכשרת ולהקת רקדנים ברמה בינלאומית מציגים את  La Pasion de Buena Vista. מופע גרנדיוזי, קצבי שכולו אהבה למוזיקה הקובנית המסורתית הסוחפת, שהפכה בעשורים האחרונים לאהובה במיוחד ברחבי העולם, בעיקר בזכות הBuena Vista Social Club. המופע כולל שמות כמו האצ׳ ין אינוסנטה שהופיע עם איברהים פרר והסולן Jose Guillermo Puebla-Brizuela שהופיע עם ה Buena Vista Social Club האגדיים שהביאו לקדמת הבמה את סגנון ה״ סון״ האהוב כל כך וריגשו מיליונים ברחבי העולם.
 
ה״ סון״, שבבסיסו זמרים סולנים מתחלפים ומקהלה המלווה ע״ י גיטרות ספרדיות, הוא ללא ספק סגנון המוזיקה הקובני הפופולרי ביותר. הוא הומצא על ידי חקלאים ועובדי סוכר בסנטיאגו קובה בשנות ה - 20 של של המאה הקודמת. בעזרת מרקס, קלאווה, חצוצרה, בונגו וכלים נוספים, נוצר שילוב מורכב ומאתגר של צלילים, סאונד מכשף בעל פוטנציאל התמכרות גבוה.
 
La Pasion de Buena Vista מציג את ההיסטוריה של המוזיקה הקובנית ומעביר בצורה מלאה את המזג והאווירה החמים של קובה. מקצבים אקזוטיים לצד תפאורה מרשימה, ייקחו אתכם למסע דרך לילות קובה המלהיבים!

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter